onsdag 11 juli 2012

alltid något projekt på gång

Har kommit på en sak med mig själv, om jag inte har något projekt  pågång så ser jag nog till att jag får ett. ständigt på jakt efter nån trevlig grej till hemmet.


Här för några dagar sen så var jag och hämtade i grannbyn två ölkorgar som jag nu håller på och målar om, tror att jag skall sätta hjul under dom sen, men har inte kommit på var jag skall ha dom.
Men barnen tar nog tag i den saken och säkert springer runt med dom i huset några varv så då kanske jag möjligtvis kommer på en bra plats för dom.
Om inte annat så får dom väl agera leksaksförvaring.


Denna härliga stol kunde jag inte lämna åt sitt öde när jag hämtade hem butiksstegen så den fick också följa med, gubben var nog av helt annan åsikt men jag gav mig inte den här gången, stolar kan ju behövas till ett som annat, just nu står den bara i tvättstugan och väntar på att någon skall ta itu med den.


Det var all för den här gången, jobbet kallar imorgon så snart blir det nog läggdags.



Ha det fint alla mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar