torsdag 19 juli 2012

arbetsrummet/skräpboden

Man skall väl alltid ha nåt ställe att lägga alla onödiga grejor på, och i vårt fall så var det arbetsrummet eftersom vi använde det minst, sålänge man slapp fram till datorn så brydde man sig inte så mycket i nåt annat. Men efter ett tag när jag hittat ett fint databord och tvättstugan började vara klar så vi fick flytta klädskåpen dit så ville man ju få ordning på arbetsrummet. Så nu börjar det nästan vara för tomt här, men det blir väl mera sen med tiden då man hittar dom perfekta möblerna.

Här kommer det iaf en bild på hur det ser ut på ena sidan av rummet, bredvid stolen så kommer databordet och sen fönstret på väggen bredvid.


1 kommentar:

  1. He, he, kul att du gillade garagebilden :-) Vårt garage började likna ett förråd mera än ett garage, så vi bestämde att vi måste bygga ett separat förråd och flytta "skräpet" dit. Sen är jag ganska bra på att sälja bort saker jag vet att jag aldrig kommer att vilja ha mera, både när det gäller kläder och inredning. Jag gillar inte att samla på en massa gammalt utan säljer på loppis flera gånger per år. Men ändå har man ju skåpen fulla och även garaget :-)

    SvaraRadera