söndag 15 juli 2012

ledigt från jobbet och möbel fixas

Har ledigt från jobbet nu i 5 dagar och det är skönt med tanke på att gubben ännu har semester.
Så jag har målat en av träkorgarna som jag köpte nyligen, bara hjulen som fattas.
Jag har också hållit på med att ta bort färg från kökstolen som kom med hem då jag hämtade stegen.
Utan varmluftspistol skulle det ju aldrig ha gått, hade ju gått av på mitten innan man skulle ha varit färdig. Min älskade sambo visste nog vad han skulle ge till mig i julklapp. :)

Imorgon skall vi och titta på en möbel och jag hoppas naturligtvis att den faller mig i smaken.
Men det ser ni väl imorgon eller dagen därpå för det lär nog skall komma en bild och nån kommentar hit om jag köper det.


Må så gott alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar