torsdag 19 juli 2012

Linneskåpet står på rätt plats

Nu är skåpet i sovrummet och jag måste säga att jag blev så nöjd över det. Enda negativa är att det luktar lite konstigt inuti men jag satt dit doftljuset som jag köpte på Quriosa så kanske det hjälper. 


Det börjar ta sig med alla möbler, är så glad att jag fyndat dom möbler jag velat ha.


Nästa projekt blir att söka efter två utdragbara barnsängar som barnen ska sova i och eventuellt någon skåp eller byrå till deras 
rum. 


Här kommer en bild på linneskåpet då det är färdigt.



Hittade ett sånt tjusigt presentpapper till hyllorna

3 kommentarer:

  1. Snyggt skåp =)! söker själv ett liknande till vinden men de jag har sett har varit för dyra.

    SvaraRadera
  2. joo ja fick många svar men dom va för dyra eller fula.sen fick ja meddelande om detta, o det var perfekt :)

    SvaraRadera