fredag 24 augusti 2012

om att lyckas med något

Ibland kan man bara vara så nöjd över att ha lyckats med något, har länge gått och funderat över alla dessa fina väggord som kommer upp i allas bloggar.
Men man har inte riktigt vetat vilket man skulle vilja ha och så har dom varit så dyra enligt mig, men när jag idag råkade se att dom hade på mataffären och billigt dessutom så då kunde man inte annat än att köpa och tur var det eftersom resultatet blev super :)

Måste väl lägga in en bild på det så ni får se


Skall även lägga upp en bild på fönstret som blev spegel, eftersom flera önskat det.

Såhär blev det, spegeln står fortfarande på golvet eftersom jag inte ännu hunnit skaffa järntråd och sånt som skall vara bakom för att få den upphängd.
Men det inte mycket kvar så är det klart.

7 kommentarer:

  1. Jättefint! Nu måst nog jag också gå och köpa :) Älskar just såndär inredning!!

    SvaraRadera
  2. Så härligt resultat, förstår att du är nöjd. Älskar fönstret/spegeln:) Sån skulle jag vilja ha om jag var händig med sånt:)

    SvaraRadera
  3. tack alla ni. jo d e fint me sånde spegel. ja fixa ju int glase dit själv. för de ti vöråstan, men tyckt d blev för dyrt.. men kuna int ju nå annat än betala då :)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Får man fråga vad det blev att kosta cirkus maximus? Hade funderat jag sku föra dit jag också ungefär ett fönster i samma storlek som ditt, men e de svinadyrt så int iss jag nu då,man e ju int direkt rik när man är på vårdledigt så :(

    SvaraRadera
  6. nej just he. he vort ju 59e.. så ja tyckt he va lite myki.. men man kan ju ha di ti skär ut glasen o så har man nan händig karl att lag in di. då sko e väl bli nå 30e för glase då :):)

    SvaraRadera