onsdag 12 september 2012

hösten är kommen

Nu är hösten här och det är väl inte så roligt när det blir kallt och mörkt, men inte blir hemmet lidande för det.
Det är bara att fixa och pyssla ändå.
Spegelfönstret har äntligen kommit sig upp på väggen men foton kommer senare när jag fixat färdigt byrån som skall stå där under :)

Var på loppis för nån vecka sen och fyndade en söt virkad matta som passade perfekt på toaletten.


Har även sytt en till mössa åt flickan vår och skall även sy en till åt pojken bara jag kommer mig för.

Dessa tyger är juh bara alldeles för underbara

Här kommer en liten höstbild på äpplen som fanns i min mammas trädgård.


ha det fint i höstmyset allesammans!


2 kommentarer:

  1. Oj du har hitta en sån matta som jag sku vila ha :)

    SvaraRadera
  2. nåmen he va nu na he.. ja köpt an på gamla vasa loppis. om du vill får du no kopier bilden o lägg på findit om du vill la köpes annons :)

    SvaraRadera