onsdag 22 augusti 2012

en helt vanlig mataffär

Man behöver inte hitta fina inredningprylar från dyra inredningsbutiker man kan även hitta fina saker från en helt vanlig mataffär som jag gjorde nyligen.

Dessa kuddfodral+ kudde hittade jag på minimani för nån vecka sen och priset var dessutom billigt.
Har märkt att alla varuhus har börjat hänga med lite också gällande vad folk vill ha, och minimani har jätte mycket fina saker för ett rätt så hyggligt pris, hittade även en tv bänk som jag så gärna velat ha men den var nog alldeles för dyr, men den hörde till samma företag som kuddfodralen.

Just nu har jag inte nåt speciellt på gång, gamla fönstret som fick speglar i sig väntar på att få komma upp på väggen och kistan jag målade vit skulle behöva få nån fin text på sig men är lite osäker på vad det skall stå, så ifall nån har något tips på ett fin text så skriv en kommentar! 

Hej så länge!


2 kommentarer:

  1. Vill ju se de gamla fönstrena med speglar i! :)
    Ang. kistan så kan du ju också skriva ditt namn på den och årtalet du fixade den,du har ju ändå ett så fint namn :)Kanske kul för Noah och Leah att sedan ha något som ha vari mammas :) Jag vet min svärmor är så lycklig över en sykorg hon fått ärva av sin mamma som det står hennes mammas namn på...
    Annars finns det ju hur mycket som helst man kan skriva på en kista...

    SvaraRadera
  2. jo d e väl just de att d finns så myki att skriva så man kan int bestäm sig. sko hellre laga mitt namn på nåt som jag själv tillverkat.. så e d mer personligt. :) men tack för tipset, o fönsret kommer d en bild på bara den kommit sig på väggen :)

    SvaraRadera