lördag 2 mars 2013

Min fina stjärnmatta

Min dröm är en alldeles egen pappelina stjärnmatta men jag tycker inte priset lockar mig så mycket, så det fick bli en billigare variant från ellos, hade dessutom fått ett erbjudande på 50% så då blev den endast 40e :)
Jag tyckte även att den var bra då man kan ha den på bägge sidor.
Och just nu så ligger den på köksgolvet, ett perfekt ställe att ha den på med tanke på att den är i plast så man får klotta hur mycket man vill.

Det blev inte riktigt vår ännu som jag så mycket hade hoppats på, fast jag egentligen visste att det inte kan bli vår i början på mars.
Jag har så många projekt på gång så jag väntar på sommar och sol så att jag kan vara ute på gården och slipa och fixa alla möbler, och så hoppas jag på nåt loppis/auktions fynd också :)
Det är en av dom bästa sakerna med sommaren!


Hoppas ni får ha en trevlig lördagkväll fast vädret inte är det bästa!
//Carolina

3 kommentarer:

  1. Vilken fin matta, den sku passa in i vårt kök också, färgerna är ju perfekt. Snärtit då man kan ha den på båda sidorna. Måst far in och kolla på Ellos jag nu ;)

    SvaraRadera
  2. ja va lite led att den va svart o grå fast vi har det i huset. för köket e i brunt o vitt, o där passar den ju, då den e i plast. men kanske d går ändå att stjärnorna är annan färg. i tvättstugan har vi grått o vitt o svart så där passar den oxå, MEN den syns int lika bra då, o ja vill ju se på den :)

    SvaraRadera
  3. Blev lite besviken jag när jag håxa att den var både svart och grå,sku ha vila ha hel svart jag med vita stjärnor :/

    SvaraRadera