söndag 10 mars 2013

en lugn stund bland all stress

Alla småbarnsföräldrar vet att det ganska ofta blir stressigt i vardagen när man skall hinna med dom små, jobb och hem samtidigt, så därför är det extra skönt när tidningen Älskade hem kommer med en nytt nummer och jag får köpa hem det och kasta mig på soffan med ett cola glas (eftersom jag inte lärt mig att dricka kaffe ännu) :) och bara njuta av att bläddra i tidningen, inte bara är den intressant den är även billig, endast 3,50e. 
Det tycker jag är super bra för jag vill inte sätta så mycket pengar på tidningar men ändå är den en av dom få saker som får mig att slappna av en stund och bara sjunka in i mig själv.

Nu skall barnen nattas och sen skall gubben och jag se på en film innan läggdags.



Må så gott i kölden mina trogna bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar