lördag 16 juni 2012

lekstugan är nästan färdig

Idag har vi haft en trevlig stund i lekstugan, fattas bara gardiner, tavlor och kanske nån hylla ovanför köksbänken.
Bilder kommer senare för häromdagen så fick vår laptop någon slags ålderskris o skärmen var bara svart, så den fick åka på service. så med andra ord får jag inga bilder till gamla datorn, men jag kan säga att jag blev riktigt nöjd med resultatet och barnen lekte glatt, och även mamman i huset hängde med i leken :)

Vi hade inte direkt nån lekstuga när jag var liten, det var först när jag blev lite större och den var mer i storlek som en gäststuga och senare tog mamma min över den och hade den som hobbyrum, så man liksom gläds åt det själv nu när barnen fått en så fin lekstuga att leka i medan dom är så småa att dom kan stå raklånga där utan att dunka huvudet i taket.

Mitt nästa projekt är att ta bort målafärg från barn gungstolen & måla den vit, och även två köksstolar ska få lite färg eller så tar vi bara bort den blåa färgen & lämnar dom träfärgade.

Nu blir det nog tv tittande en stund innan man kastar sig i säng.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar