fredag 29 juni 2012

fylla på med nya saker

Att man aldrig kan få nog, hela tiden finns det nåt som man skulle vilja ha.
Den här stegen hittade jag via findit.fi när jag satte in en köpes annons.
Är så glad över den, men problemet är ju vart jag skall sätta den, just nu står den i vardagsrummet men om den skall lämna där så måste jag ändra på nåt annat eftersom den står framför altandörren just nu.
Hade först tänkt ha den som nån slags klädhylla att hänga upp alla kläder på som är i användning, men kommer inte på nåt bra ställe, med tanke på att den tar ganska mycket plats.
Just nu tänker jag att det vore mysigt med en gammal bondstuga för där skulle mina möbler passa in bättre, men det här stället är så bra för oss så tror nog jag får glömma den där stora bondstugan tills vidare iaf, inget är ju omöjligt kan man tänka om man vill så känns det aningen bättre. Men nog trivs jag som fisken i vattnet här där vi bor nu, och om si så där 15år så är det ju vårt :)

Tror jag skall avsluta detta inlägg nu med en före & efter bild(hittills bara grundmålad) på den gamla butiksstegen.





Tack till alla som läser!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar