lördag 12 januari 2013

En sväng till Quriosa

Idag kom min mamma hit så jag skulle få fara till Quriosa (och för dom som undrar så är det en inredningsbutik i Jungsund). 
Jag fick presentkort av gubben i julklapp, han vet vad jag vill ha :)

Så det här kom jag hem med därifrån:
-en porslinsskål med handtag, som man kan ha tex att vispa plättsmet i.
-en skylt- Everything happens for a reason, just believe.
-en metallskopa att ösa tvättpulver med.
-o ett riktigt sött kakfat, eller vad man nu vill ha det till, tror jag skall ha karameller på det, eller så kan man ju alltid ha det på toaletten att ha sina smycken i :) Det återstår väl att se vart det passar bäst.




Annars har det varit en bra dag, haft en vän från ungdomen hit på besök och sen på kvällen åt vi tortillas och badade bastu.
Till sist blir det väl att titta på nån film att somna till :)

Hit skall ni åka, men se till att ni har mycket pengar på kontot, haha.


Oy Quriosa Interior Ab
Jungsundintie 655
FIN-65730 Jungsund, Suomi

info@quriosa.fi



Och har ni inte tid med det så kan ni alltid titta in på deras hemsida, länken finns här nedanför



Ha en skön lördagkväll!
/Carolina

1 kommentar: