tisdag 13 november 2012

utmaningen


Näin tämä toimii:

1. Listaa tämän hetken kymmenen (10) lempiasiaasi.
2. Jaa haaste vähintään viidelle (5) tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille.
3. Muista nauttia listaamistasi lempiasioista mahdollisimman usein!

Mina favoritsaker:

1. Familjen
älskar dom så mycket att det inte går att beskrivas i ord
2. Inredning
vitt, svart, beige, brunt, gamla möbler och attiraljer
3. Loppis
så roligt att hitta nåt billigt till barnen eller hemmet
4. Titta på mitt favorit program hem till gården
varje kväll då barnen somnat så sätter jag mig framför tv:n och njuter
5.snickras och fixas
Det är så roligt att snickra nåt speciellt till hemmet eller att fixa om en möbel så den får ett nytt liv
6. Bakning och matlagning
Vad vore livet om man inte kunde baka och koka mat
7. Sömnad
väldigt sällan sätter jag mig framför symaskinen men borde göra det oftare
8. blogga och läsa andras bloggar
oj, vad det är roligt att läsa andras bloggar och kolla in hur vackra hem dom har
9. Sång och musik
radion spelar hela dagarna medans jag och barnen dansar med till nån favoritlåt
10. Julen
är nog den bästa högtiden av dom alla, så fridfullt och mysigt med alla julbelysningar och speciellt när man umgås med sina släktingar och äter gott och skrattar tillsammans 

Fick denna utmaning av Niina :)

1 kommentar:

  1. Intressant att läsa dina 10 favoriter :)
    Mitt tips:
    Printa ut dem,rama in dem i vacker ram,häng på synligt ställe o njut av livet varje dag.
    Elsa

    SvaraRadera