torsdag 8 november 2012

Om att inte kunna bestämma sig

Jaa, alltså det var det här med köket. 
Stolarna som hör till det här bordet så har tyg på sitsen och det är kanske inte det allra bästa med två små barn i huset och så tyckte jag nästan att det blev för mörkt med bruna stolar & brunt bord, så nu ändrade jag ännu en gång och så här blev det då.
Tror nästan jag skall bära tillbaks kökssoffan också för det är en av mina favoriter så jag vill juh att den skall stå framme och inte vara undangömd i sovrummet. 
För där står nästan dörren stängd hela dagarna så inte Blixten skall krafsa sönder sängöverkastet.

Nu kom jag också på att jag skulle söka nya stolar, så att jag får fyra likadana av en sort
Har sett i flera tv program att man kan ha olika och det är helt okej tycker jag, om man vill :)
Men jag vill ha likadana.

Nu skall jag gå och titta på mitt favorit program- Hem till gården <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar