fredag 16 november 2012

när man väntar på något

Dessa två saker beställde jag just från jotex.fi

Fick ett meddelande på telefonen tidigare idag från jotex och för en stund sen satt jag och kollade utbudet på stjärnmattor och då hade ju dom förstås denna, som jag klickade hem.
Såna här glaskupor har jag sett i många bloggar och tycker att dom är så otroligt fina, så nu då när jotex hade 40% på första varan och 20% på andra så föll ju valet såklart på denna.

Nu skall jag gå och se om tvättmaskinen tvättat färdigt och sen blir det nog mys framför brasan resten av kvällen
 :)

//Carolina

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! Gällande spiken och ögat så faktiskt använde han en alldeles vanlig hammare och spiken slant iväg vid slaget på något märkligt sätt så den hamnade rakt i ögat. För att ha byggt väldigt mycket med tryckluft och spikpistol under många år så är det ju lite lustigt att något sådant här händer med en vanlig hammare! Skyddsglasögon vore förstås bra i alla lägen men, men nog är det någon vi åtminstone slarvar med...

    Fin matta! Jag har också börjat titta runt på lite mattor till vår hall, när man får fixat väggar i den färg man tänkt så blir det ju strax roligare att försöka få en matchande matta till.

    SvaraRadera
  2. Jättefin matta, den har jag inte sett tidigare! Jag fick hem precis samma glaskupa för några dagar sedan, men jag beställde min från Ellos. Men Ellos och Jotex är väl i princip samma sak så det är säkert samma kupa :-)

    SvaraRadera
  3. oj hade missat din kommentar Anna-Lena. :) jo tror att jotex o ellos e typ samma. för dom har ju det mesta likadant. :) men då gäller det juh bara att beställa från den som man får rabatt. ja fick rabatt på både mattan o glaskupan så det var bra tyckte jag :)

    SvaraRadera