fredag 19 oktober 2012

ny kökslampa och andra delar från vårt hem


Den här lampan kommer från ellos.fi och jag har suttit och dreglat över den i flera månader men tyckt att priset varit för dyrt, men så fick ja ett brev på posten med 50% rabatt om man beställde 3 produkter så då avgjorde det saken och igår fick jag hämta hem den.


Detta är från skänken i vardagsrummet


Blev så nöjd över vardagsrummet när jag bytte till denna vackra lampa från ikea

Om det är nåt spec rum eller detalj ni skulle vilja se här i bloggen så är det bara att lägga en kommentar så ser vi vad jag kan göra åt saken :)

Må gott/ Carolina


4 kommentarer:

  1. Så härliga bilder. Gillar din inredningsstil mycket. Lampan var helsnygg och lampan i vardagsrummet är en modell jag skulle kunna tänka mig.

    SvaraRadera
  2. tack för din fina kommentar o roligt att du e in o tittar :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna se mera av köket å wc:na :)

    SvaraRadera