söndag 7 oktober 2012

dagens fynd

Detta fyndade jag idag, var och hämtade det med gubben och barnen före jag skulle till jobbet.
7 stolar + ett bord och kan säga att det var nog vårt bästa fynd hittills.
Och det som var roligt med det hela var att jag för nån vecka sen köpte från en annan gubbe en likadan stol fast med armstöd, den som finns i ett tidigare inlägg i bloggen.
Tror jag skall bege mig ut på tyg jakt imorgon efter jobbet, för dom nuvarande sitsarna är absolut inte i vår smak eventuellt så hade min mormor gillat dom :-)
Hade ju tänkt måla stolen med armstöd vit men eftersom vi nu köpte det här i samma stil så skall jag nog ta och tänka om innan jag börjar vifta med penseln.
Så om jag inte har räknat fel nu så har vi 14 köksstolar sammanlagt, kanske man borde sälja bort nån :-)

Ha en bra fortsättning på kvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar