onsdag 6 februari 2013

trälådor, fönster och arabia

Har fyndat en del på sistone men har varit lite trött och inte orkat skriva så mycket i bloggen, vilket jag inte är så glad över eftersom jag vill att mina favorit bloggare skall uppdatera ofta för att det är så roligt att kika in och se vad dom har hittat på för nytt :)
Men skall försöka att hinna med bloggen lite bättre nu framöver

Här kommer iaf lite bilder på fynden:

4st såna här likadana stolar

litet fönster och trälåda

Arabia såsskål och träbokstäver

Köksstolarna skall väl fixas lite till sommaren och även kökssoffan.
Det lilla fönstret skall jag sätta speglar i och ev. skruva fast några krokar ner i kanten.
Den söta såsskålen är mitt nyaste fynd och jag är så glad åt den, gillar arabia och tycker det är hållbart.
Häromdagen hade jag kokta ärter i den när vi åt. :)


Det blev lite ändringar i hemmet nu också när barnen fick egna rum och vi tog över arbetsrummet, så nu står denna underbara träsoffa i vardagsrummet, helbild kommer när jag städat ordentligt och det inte står en massa bykställningar överallt.




over and out!

//Carolina





2 kommentarer:

  1. Jättesnygga stolar! Det kan man aldrig få för många av! Söt liten skål och din soffa är urfiin! Roligt att fynda!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. tack skall du ha. :) det är så roligt när någon kommenterar :)

    SvaraRadera