lördag 7 september 2013

Fick plötsligt en fixa kick

Lördagskvällen den kom den också, och jag fick plötsligt en sån kick att fixa om lite i vardagsrummet, stjärnmattan var på ett annat ställe förut men tyckte den skulle passa hit och trälådorna fick byta plats och hamna under soffbordet. Kommoden i hörnet hade vi i sovrummet men den fick flytta ut och göra rum för en bänk jag länge velat ha :)

Är aningen trött ikväll, somnade med gubben på soffan förra natten och vakna halv 2 för att sen gå till sängs, och då somnade jag väl inte genast så därför denna trötthet, men det var en positiv trötthet iaf :)
Och på dagen var våra sötnosar med sin mormor några timmar så då fick vi vara på tumanhand <3







Ha en trevlig lördagkväll mina vänner!


1 kommentar:

  1. Vad fint ni har det. Kommoden,den vill jag ha ;)

    SvaraRadera