onsdag 21 augusti 2013

Just nu

Igår hämtade jag mitt efterlängtade paket från posten, ni undrar säkert vad det innehöll, jo happy lights slingorna som jag beställt och dom var ännu vackrare än jag trott. :)
Så nu får det gärna bli lite mörkt om kvällarna så dom får göra sin funktion.




Annat jag håller på med just nu är dessa mormorsrutor, har gjort 16st hittills så jag har väl lika många kvar då, det ska få bli en liten barnfilt hade jag tänkt.
Ni kanske funderar varför jag valt så dystra färger om det skall vara en barnfilt, men dessa 3 färger är mina favoritfärger så därför valde jag dom. Om jag får den här färdig inom den närmaste framtid så tror jag nog det blir en till med lite gladare färger :)

bilden är tagen med telefonen så ni får ursäkta kvaliteten.


Snart kallar kvällsjobbet, barnen är hemma med feber och förkylning, men ser ut att ge med sig snart!

Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar