onsdag 29 maj 2013

sommaren har kommit och det betyder möbelfix

Underbara sommar!

Nu är sommaren förhoppningsvis här och det betyder möbelfix för min del.
Har hållit på i flera dagar nu med denna kommod och nu äntligen är den färdig och jag måste säga att den blev bättre än jag föreställt mig.

Har flera köksstolar som behöver fixas och en kökssoffa, så jag lär inte bli utan jobb på semestern.

Här kommer en före och en efter bild så ni lättare ser skillnaden


Hoppas sommaren blir lång & varm
//Carolina


3 kommentarer:

  1. Nå äntligen nån uppdatering :)
    Kommoden blev fin,den får du säkert lätt sålt, när du får leidon av den ;)
    Elsa

    SvaraRadera
  2. Oj, så fin! Stor skillnad! :)
    Kanske du fixar upp gamla möbler på beställning?

    SvaraRadera
  3. Nina: är det nån speciell möbel du skulle vila ha fixat? :)

    SvaraRadera